Lockton Danmark på Broker Insight

Broker Insight skaber overblik og indsigt for Lockton Danmark 

JAN LIND - Partner, Lockton Danmark
TORBEN SØGAARD - Partner, Head of Employee Benefits, Lockton Danmark

Lockton Danmark indgik i 2022 en aftale med Mancofi om brug af Broker Insight til håndtering af vederlagsafregning på pensionsområdet.

”Lockton Companies er verdens største uafhængige familieejede mæglervirksomhed. I Danmark leverer Lockton employee benefit consulting, risk management samt forsikrings- og pensionsrådgivning” fortæller Jan Lind som er partner hos Locktons danske afdeling. ”Igennem mine mange år i pensionbranchen har det altid været vanskeligt at få et overblik over de store mængder af vederlagsdata som vi modtager fra pensions- og sundhedsselsskaberne. Vi har nu brugt Mancofi’s løsning Broker Insight de seneste 3 måneder, hvilket har givet os en langt bedre indsigt i de vederlagsdata, vi modtager, og samtidig har vi fået et langt større overblik over data, som bedre kan understøtte vores dialog med pensions- og sundhedsselskaberne, men også giver os ekstra input til den løbende kundedialog, vi har” slutter Jan Lind.

”Broker Insight har også bidraget til at understøtte og effektivisere vores regnskabsproces” siger Torben Søgaard Partner, Head of Employee Benefits i Danmark og fortsætter ”Løsningen giver os mulighed for at få det økonomiske overblik som er nødvendigt og samtidig kan vi navigere fra højeste til laveste niveau via ”drill down funktioner” og analyse på tallene ud fra valør- eller afregningsdato. Herudover giver Broker Insight os også mulighed for at eksportere data i et fælles format til vores økonomisystem. Alt i alt får Lockton en lang bedre indsigt i de økonomiske, men også kundemæssige forhold til gavn for kunderne og vores interne processer og effektivitet”, slutter Torben Søgaard.

”Hos Mancofi glæder vi os over at Lockton og mange andre af de danske pensionsmæglere ser en stor værdi i at bruge Broker Insight til håndtering af den løbende vederlagsafregning” siger Managing partner Line Find og fortsætter ”Broker Insight udvikles hele tiden gennem den løbende dialog vi har med vores kunder så vi sikrer, at løsningen fortsat er relevant og tidssvarende. Dette gælder både funktionelt, men også teknisk. Broker Insight leveres som en software-as-a-service med en enkel prismodel og kan typisk implementeres hos en ny kunde indenfor to uger”, slutter Line Find.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Exit mobile version
%%footer%%